Lång erfarenhet och kunnig personal
På Topp Rent är vi passionerade när det kommer till att hålla din omgivning ren och trivsam. Oavsett om du har frågor om våra städtjänster, vill dela med dig av ett tips för hur vi kan förbättra våra tjänster, eller bara vill säga hej, finns vi alltid tillgängliga för dig. Vi är här när du behöver oss och redo att hjälpa till, vare sig det gäller ett mejl eller ett samtal. För oss är det viktigaste att du trivs och att din miljö är skinande ren.
Vårt mål är att göra din vardag lite enklare och ditt hem eller kontor lite fräschare. Vi arbetar hårt för att du ska känna skillnaden.
En flexibel städfirma
Vi har den nödvändiga erfarenheten för att vara det självklara valet för dig. Våra kunder är både privatpersoner och företag. Något som matchar vår filosofi ganska väl, detta då vi - trots vår storlek - ändå försöker behålla fördelarna som en mindre firma har. Det senare innebär att vi är flexibla, att vi behandlar alla uppdrag på samma allvar och att vi hela tiden sätter kundens behov i första rummet.
Vägen till en kontakt med oss är alltid rak och det innebär att man aldrig fastnar som en följd av bristande kommunikation. Frågor får alltid svar och lösningar går alltid att hitta - oavsett vad ärendet gäller.
Allt börjar med personalen. En stor anledning till att vi vuxit så pass mycket är att vår personalstyrka är välutbildade, motiverade och där man hela tiden får en chans att utvecklas. Det rinner över på våra uppdrag och vi är övertygade om att man når 100% nöjda kunder först den dagen personalen är 100% tillfreds med sina arbetsuppgifter och arbetsvillkor. Utbildning, eget ansvar och nya områden inom städ skapar en nyfikenhet och en lagkänsla. Hos oss är alla lika viktiga!
Kvalitetskontroll och uppföljning
En viktig del i vår verksamhet handlar om dokumentation, kvalitetskontroll och uppföljning. Det ger en öppnare kommunikation mellan oss och våra kunder. Skulle ett reklamationsärende dyka upp så gör vi direkt en kvalitetskontroll. Den sker för att se vad som gått fel - inte för att ifrågasätta kundens omdöme. Där handlar det mer om att misstaget inte skall upprepas.
Som kund kan du när som helst begära ut exempelvis driftjournaler för att se vem som städat, när städningen skett och vad som har städats. Det här ger en bättre arbetsgång där alla vet vad som ska göras och där kunderna får ett bättre resultat av den tjänst man betalat för.
Vi tar ansvar för miljön och använder alltid miljöcertifierade produkter samt städtekniker som inte skadar vår omgivning. Det tjänar vi alla på - både idag och imorgon.